Krev při sexu

Dobrý den, dnes se mi stalo, že se mě a příteli při sexu objevila krev na kondomu. Před dvěma týdny jsem dostala infekci močového měchýře a tudíž dva týdny beru antibiotika, protože se mi to znovu vrátilo. Kvůli tomu se mimo hormonální antikoncepci Minisiston, kterou užívám od letošního března, chráníme i kondomem. V pátek (2.8.) jsem brala poslední prášek a myslela jsem si, že jsem měla menstruaci 6.8. a 7.8., můj dětský lékař mě upozornil, že vlivem infekce i antibiotik Duomox 500 a Zinnat 500 se může menstruace zkrátit, nebo naopak prodloužit. Myslela jsem si tedy, že už jsem jí dostala. Ale dnes (v 19:00 jsem si vzala první prášek HA z nového plata) se nám při sexu stalo, že se na kondomu objevilo pár kapek krve a od té doby to vypadá, jako kdybych to dostala znovu. Mohla bych se, prosím, zeptat, co by to mohlo být? Jsem předem objednaná na 28.8. na preventivní gynekologickou prohlídku, ale bojím se, co by to mohlo být. Předem Vám moc děkuji za odpověď. Eliška

Odpověď odborníka:

Je potřeba najít příčinu krvácení, může být z děložního čípku,nebo z dutiny děložní případně i z močových cest, je možné že potíže by odstranila i změna antikoncepce za jiný preparát, Minisiston je velmi nízko dávkovaný, zkonzultujte to se svým lékařem. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: