Krev v moči

Dobrý den,otec 53let je po úrazu dolní končetiny.Ma předepsaný warfarin 5.Bere 1.5 tablety deně. A má diabetes typu 1.Oběvila se mu krev v moči už podruhé.Co s tím??? Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Jaroslave. Krev v moči může souviset s užíváním warfarinu a taky ne. V první řadě je třeba skontrolovat antikoagulační léčbu- odběrem INR- v případě vysokého INR je pak nutné zredukovat dávku warfarinu. Pokuď je INR v léčebném rozmezí, je nutné dovyšetřit močový systém: odběr moči, sono ledvin a moč. cest, vyloučit zánět v moč. cestách. (Obraťte se na praktického lékaře Vašeho tatínka nebo na nefrologickou či urologickou ambulanci ve vašem okolí).

MUDr. Michaela Bobelová
MUDr. Michaela Bobelová

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Dialyzační a nefrologické centrum při NsP Havířov

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: