Krev v průběhu antikoncepce

Můj dotaz zní možná trochu hloupě, ale nemohu se nikde pořádně dočíst odpověď. Beru už 5. platíčko antikoncepce Lindynette 20. První měsíc + začátek druhého měsíce jsem špinila, vše se pak uklidnilo, prášky beru pravidelně, nikdy jsem nevynechala, beru je vždy v přesnou hodinu, neměla jsem nikdy potíže, které by měly snížit účinnost (průjem, zvracení, ani moc nepiji alkohol). Poslední pohlavní styk jsem měla před necelými dvěmi měsíci. Dneska z ničeho nic jsem ale začala špinit. Respektive jednorázově ze mě vytekla trocha krve. Chtěla jsem se zeptat, co by to mohlo způsobit a jestli je zde nějaká pravděpodobnost těhotenství. Žádné příznaky těhotenství na sobě jinak nepozoruji - menstruace mi nevynechala, hlava mě nebolí, ani prsa, na váze nepřibírám, nevolno mi není. Ještě jsem tedy chtěla říct, že jsem za poslední 4 měsíce zhubla asi 15 kilo - jestli i to nemůže mít jakýkoliv vliv. Mnohokrát děkuji, pěkný den

Odpověď odborníka:

15 kg za 4M je hodně rychlé, ale pravděpodobně nebude mít až takový vliv. Jednorázově se to může stát, pokud by se krvácení opakovalo, navštivte gynekologa.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: