Krev ve stolici

Dobrý den je mi 23let, zhruba před 14ti dny jsem dobrala antibiotika na zánět močového měchýře, již při užívání antibiotik jsem zpozorovala velmi citlivou kůži v oblasti pochvy a konečníku. Nakonec se objevilo svědění, popraskaná kůže a samozřejmě při každé stolici malé množství krve na toaletním papíře. Dnes již 14 dní bez antibiotik jsem byla na toaletě, a opět jsem z ničeho z nic zpozorovala po vykonání potřeby malé množství krve, je pravda že stolice byla tuhá a již při vykonávání potřeby mě to zabolelo, navíc jsem včera jedla oříšky a pravidelně snídám pečivo s chia semínky. Jinak žádný problém nemám, tento problém se objevil až po užití antibiotik. Piju velmi hodně 3-4l denně. Měla bych někam zajít? Děkuji, s pozdravem. Jana.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, vyzkoušejte probiotika, pokud nepomohou vyhledejte vašeho praktického lékaře.

MUDr. Lenka Rychlovská
MUDr. Lenka Rychlovská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Interní oddělení Svitavy

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: