Krev ve výtoku

Dobrý den, mám takoví problém. Měla jsem mykozu před menstruaci. Zasla jsem do lékárny a koupila si gynoprevaril. Do toho mi lékař nasadil antidepresiva. Všechno bylo v pořádku jen po vybráni 3 tablet jsem začal mít mírně krev ve výroku. Volala jsem lékaři a ten mi řekl ze to antidepresi byt nemůže ať se obrátím na gynekologa. Ten mi řekl ze to není nic neobvyklého ze se to občas muže stát, ale ze mám mít menstruaci ať vyčkam. Menstruaci jsem dostala,ale dost slabou a trvala 3 dny. Beru HA a to se mi ještě nikdy nestalo. Měla bych se obrátit na gynekologa?

Odpověď odborníka:

Menses může být slabší pro jistotu si udělejte gravitest a bude li negativní vyčkejte dalších menses Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: