Kruceni v břiše

Dobrý den, jmenuji se Ondra, je mi 18 let, chtěl bych se zeptat na jistý problém... Uz asi 4 dny beru antibiotika na spálovou angínu, nemohu polykat pořádně, ani zívat, ani moc mluvit. Asi před dvěma dny jsem si všiml docela výrazného, dlouhodobého a hlasitého kručení v břiše. Neprovází to žádná bolest, ani nic podobného, jen potřeba chodit věčně na wc. Chtěl bych se zeptat co by to mohlo být, nebo jestli by to mohlo být něco závažného?

Odpověď odborníka:

Vážený pane Ondřeji, mohlo by se jednat o nežádoucí účinek antibiotika - porušení rovnováhy střevní mikroflory. Doporučuji Vám domluvit se na dalším postupu s Vaším pediatrem. S pozdravem, MH.

MUDr. Milan Hrubý
MUDr. Milan Hrubý

Specializace: Nefrologie
Pracoviště: Všeobecná fakultní nemocnice v Praze 2, IV. Interní klinika, Ambulance nutriční podpory

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Střevních zánětů stále přibývá. Proč?
Články: Střevních zánětů stále přibývá. Proč?
Hledáním příčin rostoucího...
Měření plicní vitální kapacity
Články: Měření plicní vitální kapacity
Měření plicní vitální...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: