Krvácení

  • Dotaz od: Iveta Ortová
  • Publikováno: 25.4.2009
  • uLékaře.cz

Jsem 7 týdnu po porodu 2.dítete,ktere melo 4170g,porod byl rychly bez problemu.Po porodu porad jeste trochu krvacim.Po sestinedeli byla provedena kontrola u sveho gynekologa, ktery udelal kontrolni ultrazvuk,vse v poradku,deloha zavinuta.Je mozne,ze tak dlouho po porodu slabe krvacim?Mohu uzivat kdyz kojim tablety ASCORUTIN?Dekuji za odpoved

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Ascorutin není určen k léčbě kojících žen. O jeho užití je třeba se poradit s ošetřujícím lékařem. Co se krvácení týče, také bych znovu doporučil kontrolu u ošetřujícího gynekologa. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Neustálý pocit zimy Potřebovala bych poradit s mým problémem. V jednom kuse je...
  • Methionin Užívám Methionin. Nikde jsem nenašla vedlejší účinky. Je možné, aby mě...
  • Zápach z krku DOBRÝ DEN STÁVÁ SE MI ČAS OD ČASU ŽE SE MI Z KRKU UVOLŇUJÍ...
  • Bolest ramene Pane doktore, prosím o Váš názor k rentgenovému snímku. Rameno...
  • Porucha myšlení a paměti Už delší dobu mám problémy s pamětí a docela mě děsí...
  • Velikost penisu Jsem bez manžela a proto se nemám koho na toto zeptat, zda je...
 
Naposledy čtené: