Krvácení

Dobrý den, obracím se na vás s dotazem. Předem děkuji za odpověď. Asi 3 dny zpátky mi zarudla intimní partie a svedelo to. Dnes jsem začala krvácet (beru antikoncepci bonadeu už kolem 2 roků, antikoncepci beru bez přestávky 3 měsíc. Momentálně beru pilulky první týden z platička. Nezapomněla jsem žádnou pilulku). Krvácení je celkem silné. Hodně mě to vylekalo. Můj gynekolog ordinuje až ve středu proto se obracím na vás. Čím by to mohlo být? Mohlo by to být těhotenství? Děkuji.

Odpověď odborníka:

Zarudnutí a svědění by svědčilo pro zánětlivé onemocnění silné krvácení rozhodně vyžaduje vyšetření k stanovení příčiny a nasazení léčby neodkládejte jej. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: