Krvácení

Dobrý den, beru antikoncepci již 6 let (vystřídala jsem jich asi 7 druhů- vyhovuje až Foxinette). Omylem jsem vynechala prášky 2 dny, minulý týden jsem měla pohlavní styk, pak ale ještě 3 dny brala a dnes ráno jsem začala krvácet (mimo cyklus, měla bych být teprve v půli a menses mít až za 14 dní). Poraďte prosím o co by se moho jednat,zda se jen vlastně dostavilo krvácení z vynechání antikoncepce či něco jiného. Děkuji

Odpověď odborníka:

Při chybě v užívání se nepravidelné krvácení dostaví pokračujte v užívání a pokud by nepřišly menses v termínu udělejte si gravitest. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x