Krvácení

Dobrý den. Minulý pátek 25.února jsem začala poprvé brát antikoncepci Jeanine. Byl to první den menstruace. Ještě dnes krvácím. Ne velmi, ale je to stále jasně červené krvácení. Ke svému gynekologovi jdu až za nějaký ten měsíc, tak se chci zeptat, jestli mám antikoncepci dále brát nebo ji hned vysadit. Děkuji za odpověď. Mirka

Odpověď odborníka:

Zkuste ještě několik dní vydržet, pokud se krvácení nezmírní, tak antikoncepci vysaďte. Je možné, že tato antikoncepce pro vás vhodná nebude. Můžete po proběhnutí jednoho normálního menstruačního cyklu vyzkoušet ještě jedno platíčko.

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Ultrazvuk břicha
Články: Ultrazvuk břicha
Ultrazvuk, UZ nebo SONO je...
Opalování během těhotenství: pouze občas a s rozumem
Články: Opalování během těhotenství: pouze občas a s rozumem
Přestože si řada z nás...
Vyšetření štítné žlázy
Články: Vyšetření štítné žlázy
Vyšetření štítné žlázy je...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Vaginální výtok: poznáte, co je normální, a co už ne?
Vyšetření moči
Články: Vyšetření moči
Vyšetření moči patří mezi...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: