Krvácení

Dobrý den! Před necelým rokem jsem porodila své třetí dítě. Po porodu jsem byla "čištěna" (nevyšla celá placenta) a po převezení na pokoj jsem začala silně krvácet a následovalo další "čištění". I po šestinedělí jsem neustále krvácela a třikrát byla provedena revize dutiny děložní s tím výsledkem, že je vše v pořádku a nic špatného nebylo nalezeno. Můj gynekolog mi poté nasadil hormonální antikoncepci Lindynette 20 a tu jsem brala vkuse (bez týdenní přestávky). Krvácení poté ustalo. Antikoncepci jsem takto brala neustále a vždy v době, kdy jsem měla dostat menstruaci mne jen bolelo silně břicho nebo jsem lehce špinila. V prosinci jsem dva dny po sobě zapomněla vzít tabletu antikoncepce a tudíž jsem si udělala v užívání měsíční pauzu. Dostavila se menstruace. Ta ale trvá již dva týdny a to i přesto, že od jejího prvního dne opět antikoncepci užívám. Poraďte, prosím, jak krvácení zastavit. Děkuji!

Odpověď odborníka:

Krvácíte li již 14 dní nepomůže Vám rada na netu,ale navštivte gynekologa,jsou to zbytečné krevní ztráty a postup se bude řídit nálezem při vyšetření. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: