Krvácení

Dobrý den,začla jsem brát hormonální antikoncepci Chloe.Vzala jsem si vše jak má být,ale mám po skončení skoro dva týdny a stále trošku krvácím.Je to špatnou antikoncepcí nebo jiným problémem? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nepravidelné špinění se může objevit v prvních cyklech užívání hormonální antikoncepce i přes pravidelnost užívání, neznačí to žádný zdravotní problém. Pokračujte ještě 3 cykly s Chloe, poté, pokud nedojde k úpravě problému, navštivte lékaře a domluvíte se na jiném přípravku hormonální antikoncepce, s vyšším obsahem hormonů.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x