Krvácení

Dobrý sen, již 6 měsíců užívám antikoncepci, která je v testování a po celou dobu lehce špiním ale již 5 den krvácím mimo cyklus. Jsem uprostřed cyklu. Užívám lék na snížení krvácivosti Exacyl( který mi napsali na gynekologii) již 14 dní ale krvácivost se zvětšuje. Po pohlavním styku mám křeče v podbřišku a občas mě v něm píchá. I mimo pohlavní styk mám bolesti břicha. Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, zajděte na vyšetření, bolesti a křeče mohou mít různé příčiny. Antikoncepci bude vhodné do budoucna změnit za jiný přípravek, tento Vám pravděpodobně nevyhovuje ideálně.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: