Krvaceni

Dobry den jsem 8 mesicu po porodu a mam problems krvacenim.Po 6-nedeli jsem zvolila injekcni formu HA Sayana bohuzel jsem pri dvou aplikacich neustale krvacela.posledni krvaceni trvalo 26 dni.Tudiz jsem se rozhodla zmenit HA,tim ze kojim mi byla doporucena Daisenette.bohuzel prisel stejny problem.Od posledniho krvaceni uteklo 10 dni a prislo dalsi.Ascorutin nezabira,vysledky cytologie jsou v poradku

Odpověď odborníka:

Může to být ještě účinkem Sayany,přetrvává 13 týdnů,ale obecně častou komplikací při čistě gestagenní antikoncepci je nepravidelné krvácení, s cytologii to nebude mít žádnou souvislost.

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Amoksiklav Žádám Vás o radu, mám chřipku, bez teplot, ale velký kašel, paní...
  • Nutrilon Mám 7.měsíčního syna, do 6.měs .byl plně kojený, teď dostává už masozel...
  • Slinivka Asi 6 měsíců mám pichlavou bolest pod levým žebrem. Tato bolest je...
  • Pálení vagíny Zhruba dva měsíce mě trápí pálení vagíny po vyčůrání, ne úplně...
  • Svědivé pupínky na rukou Chtěl bych se zeptat na pupínky, které se mi...
  • Oční lékař nebo optika? Nosím brýle a jelikož jsem u svého očního lékaře...
 
Naposledy čtené: