Krvácení

Dobry den, chtela bych se zeptat. Beru antikncepci Lindynette 20 a beru je bez 7 denni pauzy, nyni beru 3 mesic. Predtim jsem tam 20 dni spinila a nyni jsem jeden den zapomnela uzit jednu tabletu a ted sem je 3 dny brala uz jako drive. A vcera vecer a dnes cely den me boli bricho, jako kdybych mela menstruaci a je tu slabe krvceni.. myslite, ze kdyz budu brat prasky dal, jak mam, tak krvaceni vymyzi? Dekuji moc za odpoved

Odpověď odborníka:

Krvácení by se mělo zastavit ,jinak je vhodné při kontinuálním úžíváni po 3-4 měsících udělat pauzu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x