Krvácení

Dobrý den. Je mi 16 let a v říjnu to bude rok, co beru antikoncepci. Přes prázdniny jsem ji vysadila, a když jsem 30.8 dostala přirozenou menstruaci, tak jsem ji zase začala brát. Když mi skončila menstruace, nacházela jsem na kalhotkách červeno hnědé flíčky, myslela jsem si, že to jen špinění po menstruaci, ale pak se ty flíčky začaly zvětšovat a dnes jsem začala opravdu silně krvácet, opravdu nevím co by to mohlo být.. Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Pokud jste neudělala chybu v užívání a krvácení je silné rozhodně je zapotřebí gynekologické vyšetření neodkládejte jej, jsou to zbytečné krevní ztráty. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: