Krvácení a bolest v podbřišku

Dobrý den, dne 5.8.2015 mi byla nalezena hemorh. cysta na kterou se přišlo díky bolesti v podbřišku. Doktorka mi na to napsala antikoncepci. Dne 11.8.2015 jsem začala krvácet a vzala si první tabletku antikoncepce Minerva. Od pátku 14.8.2015 do dnešního dne mě bolí v podbřišku a pořád krvácím. Je možné, že to souvisí s cystou? Ve čtvrtek mám odjet na dovolenou a trápí mě to krvácení. Dá se to nějak zastavit, nebo mám vyhledat lékaře? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Pokud máte odejet na dovolenou a máte bolesti rozhodně zajděte na vyšetření aby jste něco nezanedbala. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: