Krvácení během antikoncepce

Je mi 18 let a v prosinci jsem začala brát antikoncepci. Ve třetím týdnu jsem zapomněla prášek,vzala jsem si jej až za 24 hodin a rozodla jsem se rovnou pokračovat bez 7denní pauzy v dalším plátičku. Následně se mi spustilo špinění, které trvalo 25 dní. Nyní mám 7 denní pauzu po druhém plátíčku a velmi silnou menstruaci, jakou jsem nezažívala ani před HA. Myslíte, že je tady problém? Všude na internetu píší že špinění je normální, ale jsem z toho nervózní. Měla bych si zajít k lékaři?

Odpověď odborníka:

Uvidíte po první pauze a dalším cyklu, měl by být bez špinění. Pokud budete špinit,navštivte gynekologa.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: