Krvácení během menstruace

Dobrý den, chci se prosím zeptat antikoncepci Yaz užívám už 5 let nikdy jsem neměla problém. Až ted menstruaci jsem dostala tak jsem měla přijít ale po odmenstruování jsem po týdnu začla špinit 3 dny pak 2 dny zase nic a ted jsem dostala menstruaci znovu jako když beru pipulky bílé které vyvolávají menstruaci. Klasické příznaky bolest zad atd. Přitom menstruovat jsem měla až za 5 dní. Není to znakem nějaké nemoci ? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Nemoc to zcela jistě není, jednorázově se to při antikoncepci může vyskytnou, normálně pokračujte v braní tablet a kdyby se problém opakoval i dalším cyklu byla by na místě úvahy o změně preparátu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: