Krvácení během užívání

Dobrý den, brala jsem 3 plátíčka HA Lindynette po sobě. Při užívání 3. plata se mi dostavilo krvácení. Rozhodla jsem se udělat 7denní pauzu okamžitě. Mam po té pauze, kdy doberu zbytek tablet dělat další 7denní pauzu? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Po 7 denní pauze kterou jste udělala začněte od začátku dalším platíčkem. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Chondropatie pately Je mi 15 let a mám 4. rokem mám problémy s koleny. Dříve...
  • Dlouhodobý průjem Již přes měsíc mám průjem a to několikrát denně. Nejprve to...
  • Cukrovka? V poslední době trpím hlavně ve večerních hodinách suchem v ústech...
  • Krvácení v těhotenství Jsem v 6 týdnu těhotenství. Včera jsem začala slabě...
  • Bolest levého nadvarle Prosím Vás, je mi 20 let a poslední dobou, hlavně při...
  • Artróza Jaký je rozdíl v účinnmosti léku Artrodar a Sinovial při artrÓze I...
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x