Krvácení mezi periodami

Dobrý den.Už půl roku užívám antikoncepci a ještě sem s ní neměla problém.Ted se mi objevilo krváceni mezi periodami,před tím se mi to ještě nestalo,tak před měsícem sem vám psala že mám potíže s dodechnutím takové uzkostné dýchání,když sem o tom přemýšlela tak mě napadlo žě to mám od té doby co beru antikoncepci.....někdy se mi take stáva že se mi motá hlava a mám takový pocit jako bych necítila své tělo.mohli by jste mi prosím poradit ekg mám v pořadku a dostala jsem prášek neurol na uzkostné stavy,ale myslím si že mému dýchání nepomáhá děkuji za radu

Odpověď odborníka:

Dobrý den, informujte o všech těchto problémech svého gynekologa. Mohlo se stát, že Vám antikoncepce přestala z nějakého důvodu vyhovovat a bude vhodná její změna nebo vysazení. Jinak o přetrvávání potíží s dýcháním se poraďte se svým obvodním (praktickým) lékařem - může zkontrolovat dýchací cesty a plíce a vyloučit příčinu obtíží zde. Co se týče ostatních obtíží, mohou být obecně jak organického ("od tělních orgánů") původu, tak psychické. Jak je tomu u Vás, to by ukázalo pouze bližší vyšetření u praktika (které zřejmě probíhá - EKG, nasazený Neurol...na Vás teď je, abyste svého lékaře, informovala, jak léčba účinkuje), případně internisty či neurologa a psychiatra.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: