Krvácení mimo cyklus

Dobrý den, mám problém s krvácením mimo cyklus, je mi 18 a nedávno jsem začla brát antikoncepsi (Asumate) a vše bylo v pohodě brala jsem ji 3 měsíce, pak jsem si dala na měsíc pauzu a po tom měsíci jsem ji s menstruací nasadila znova, menstruace trvala tak 7 dní (normálně ji mám 5 dní) potom jsem týden špinila, ty 2 týdny jsem s přítelem neměla sex a když už to vypadalo že špinění přestalo tak jsme sním měla sex a začala jsem znova krvácet. Antikoncepci beru pravidelně a dnes jsem si vzala poslední prášek z prvního platička. Ráda bych se zeptala čím to může být nebo co stím můžu dělat. Bojím se že mohu být třeba těhotná. Zatím jsem se chtěla jenom informovat ale mám v plánu po týdnu kdy mám podle antikoncepce menstruovat zajít za svoji doktorkou. předem děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Pokud jste neudělala chybu v užívání tak je gravidita nepravděpodobná ale při přetrvávajícím špinění by mohla být na místě úvaha o změně praparátu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x