Krvácení mimo cyklus.

Dobrý den. Je mi 20 let a antikoncepci beru asi 2 až 3 roky. Potřebovala jsem oddálit menstruaci, tak jsem po dobrání platíčka načla další. Když jsem ho dobrala, začala mi menstruace a pak normálně skončila. Ovšem asi dva dny na to jsem začala zase krvácet. Trvalo to jen jeden den. Mohl by jste mi poradit, co by to mohlo znamenat? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Slabé krvácení se při kontinuálním užívání může vyskytnout. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Smíšená pleť Mohla byste mi prosímvás poradit ohledně mé smíšené pleti ? Mam...
  • Ledvinové kameny Včera mi náhodou na Polikl.objevili 11mm leddv.kámen.V...
  • Epilepsie? V prosinci 5lety syn spadl z postele,ležel napříč na mě,spal a jak...
  • Urtikarie pigmentosa, mastocytosa Chtěla bych se Vás zeptat na podrobnější...
  • Uzlina Mám již 3 měsíce na krku soliterní, tuhou, volně pohyblivou uzlinu...
  • Bulka u konečníku Vážená paní doktorko, je mi 27 let a pracuji jako řidič z...
 
Naposledy čtené: