Krvácení mimo cyklus

Dobrý den, chci se zeptat, beru HAK Miligest, minulý týden jsem podstoupila kolonoskopii, předtím samozřejmě důkladné vyprázdnění Fortransem, a asi 4 dny nato jsem začala trošičku krvácet, spíš špinit, do menzes mám však ještě 14 dní. Chci se proto zeptat, nemůže to mít spojitost s tím velkým průjmem a nějak to narušilo účinky HAK? Mockrát děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, neznepokojujte se, průjem a vyprázdění opravdu mohlo způsobit hormonální nerovnováhu, resp.nestejnoměrné vstřebání hormonů do těla. Vytrvejte do menstruace, pokud by se objevily nějaké další problémy v dalším cyklu, navštivte lékaře na gynekologii. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Alergie na slunce
Články: Alergie na slunce
S časem dovolených a...
Biologická léčba si poradí i s nespecifickými střevními záněty
Urologické vyšetření
Články: Urologické vyšetření
Urologie je lékařský obor...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Orgasmus u ženy
Články: Orgasmus u ženy
Příčin, které způsobují, že...
Zvyšuje ženský orgasmus šanci na otěhotnění?
Články: Zvyšuje ženský orgasmus šanci na otěhotnění?
Funkce mužského orgasmu je...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: