Krvácení mimo cyklus

Dobrý den, užívám antikoncepci Lindynette 20. Minulý měsíc jsem bohužel neužívala pilulky příliš pravidelně (beru pilulku vždy večer v 18 : 30 a cca deset dní zasebou jsem si vzala pilulku třeba až druhý den v 18 : 30 současně s pilulkou, kterou jsem si měla ten den vzít). Antikoncepci jsem navázala bez pauzy dalším platíčkem, kvůli dovolené. S přítelem jsme náš milostný život tomuto faktu nijak nepřizpůsobili. Nyní mi v platíčku zbývají tři pilulky i s tou dnešní. Včera jsem začala krvácet, ale pouze přes den, v noci nic a dnes už jen hodně slabounce jakobych už krvácet neměla. Chtěla bych se zeptat, jestli je to běžné a stává se to nebo mám kontaktovat svou gynekoložku a zda je možné, že bych otěhotněla a případně to další užívání antikoncepce nějak ovlivnilo. Děkuji za odpověď a Váš čas. MH

Odpověď odborníka:

dobrý den, v prvé řadě bych provedla gravi test. Pokud bude negativní, zopakujte ho za týden. Tablety berte dle plánu a jistě udělejte sedmidenní pauzu. Cyklus by se měl urovnat. Krvácení je dáno buď graviditou nebo nepravidelným užíváním antikoncepce (spíše:))

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: