Krvácení mimo cyklus

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat. Teď při posledním pohlavním styku s partnerem jsem cítila bolest, druhý den odpoledne jsem začala lehce krvácet, ale večer to ustalo. Nicméně jsem následující ráno zjistila, že jsem začala krvácet ještě víc. Už tři roky beru HA Belaru a chybí mi na dohrání posledních sedum pilulek. Toto platíčko jsem kvůli dovolené navazovala na to předešlé. Chtěla jsem se zeptat jestli je to v pořádku a je možné, že menstruace mohla přijít dřív nebo jestli to značí něco závažného. Moc děkuji.

Odpověď odborníka:

Při kontinuálním užívaní se slabé krvácení může vyskytnout pokud není silné doberte a udělejte si 7 denní pauzu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x