Krvácení mimo cyklus

Dobrý den, je mi 16let a asi rok beru antikoncepci Lindynette. Nikdy jsem neměla žádný problém, menstruaci jsem vždy dostala v terminu. Nedávno jsem ji potřebovala vynechat, tak jsem nepřestala ten týden brát antikoncepci aby se mi nedostavila. Jenže krvácení se dostavilo zhruba o týden později, možná malinko mírnější ale ve stejne časové delce. Nijak jsem to neresila, menstruace i špinění po týdnu zmizelo jako obvykle. Po 2 dnech jsem opet začala krvácet a již dele mě bolí prsa. Co by to mohlo být? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Při kontinuálním užívání toto může být, dokončete načaté plato a poté si dejte 7 denní pauzu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: