Krvácení mimo cyklus

Dobrý den, pravidelně užívám antikoncepci Lindynette 20 a nikdy jsem neměla problémy až doteď, kdy jsem týden užívala antibiotika (současně s antikoncepcí) a objevilo se krvácení mimo cyklus...chci se zeptat, jestli je možné, že antibiotika utlumila účinnost antikoncepce nebo je za tím schovaný jiný, vážnější problém. Na pravidelné prohlídce u gynekologa jsem byla před měsícem a půl a všechno bylo v pořádku... Žádné jiné komplikace během užívání antikoncepce zatím nenastaly... předem děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Ano je to možné,antibiotika snižují účinnost antikoncepce Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: