Krvácení mimo cyklus

Dobrý den paní doktorko. Obracím se na Vás s prosbou,jelikož můj gynekolog má nyní dovolenou a já nevím, co mám dělat. Beru HA Belaru, již 6.rokem, až nyní se mi ale stalo, že bych začala mírně krvácet mimo cyklus, dříve to bylo třeba lehké špinění a tak jsem to nějak více neřešila. Nyní beru druhé platíčko antikoncepce, s tím, že jsem dobrala první a neudělala 7 denní pauzu na menstruaci a začala brát další platíčko, nyní jsem vzala 4. prášek z nového plata a včera jsem začala mírně krvácet. Nyní nevím, zdali mám pokračovat v dobrání plata a udělat 7. denní pauzu potom, nebo vysadit hned? Mnohokrát Vám děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, můžete pokračovat v užívání nebo můžete udalat pauzu ihned, to záleží na vašem rozhodnutí. Problém s nepravidelným špiněním či krvácením v prvních měsících kontinuálního užívání antikoncepce se vyskytuje často.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Chondropatie pately Je mi 15 let a mám 4. rokem mám problémy s koleny. Dříve...
  • Dlouhodobý průjem Již přes měsíc mám průjem a to několikrát denně. Nejprve to...
  • Cukrovka? V poslední době trpím hlavně ve večerních hodinách suchem v ústech...
  • Krvácení v těhotenství Jsem v 6 týdnu těhotenství. Včera jsem začala slabě...
  • Bolest levého nadvarle Prosím Vás, je mi 20 let a poslední dobou, hlavně při...
  • Artróza Jaký je rozdíl v účinnmosti léku Artrodar a Sinovial při artrÓze I...
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x