Krvácení mimo cyklus

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat mám problémy s cyklem ( menstruace po 40-45 dnech). Když jsem byla u doktorky napsala mi dufaston 15. - 26. den cyklu. První užívání bylo v pořádku menstruaci jsem dostala 6. den od vysazení dufastonu. Po 5 dnech od konce menzesu jsem byla u doktorky kde jsme naplanovaly další užívání dufastonu a clostilbegytu 3. - 7. den cyklu. Jenže po 8 dnech od konce posledni menstruace jsem opět začala menstruovat. Chtěla jsem se zeptat co toto krvácení může znamenat. K doktorce jdu az 21.11. Děkuji za odpověď Lucie.

Odpověď odborníka:

Duphaston je gestagenní preparát a byl vám ordinován k podpoře 2 části cyklu, Clostilbegyt stimuluje ovulaci,snažíte se tedy asi o otěhotnění. Krvácíte li neodkládejte návštěvu až na 21,ale zajděte tam nyní příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Alergie na ořechy: když potraviny škodí zdraví
Články: Alergie na ořechy: když potraviny škodí zdraví
Alergie na arašídy, lískové...
Rakovinné bujení – ohlásit se může nejen bolestí, ale i horečkou
Impotence
Články: Impotence
Nedostatečná tuhost...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: