Krvácení mimo cyklus

Dobrý de, minulý měsíc jsem měla o tři týdny zpožděnou menstruaci, gynekog mi píchnul injekci pro srovnání menstruace, po týdnu jsem dostala menstruaci, vše se zdálo, že je v pořádku, jenže teď jsem začala znovu krvácet. Takže krvácim po druhé v tomto měsíci. Je možné, že je to způsebenou tou injekcí? Předem Vám děkuji za odpoveď. Jsem z toho vyděšená..

Odpověď odborníka:

Dobrý den, injekce není příčinou druhého krvácení. Může se stát, že menstruace přijde v obvyklém termínu a 2x v jednom měsíci, pokud menstruujete na začátku a na konci měsíce. Pokud však krvácení přišlo dříve, zajděte k lékaři.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x