Krvácení mimo cyklus

Dobrý den, již přes rok mě trápí krvácení mimo cyklus během užívání antikoncepce. Vyšetření neobjevilo žádný gynekologický nález ani ultrazvuk ani stěr z děložního čípku.Původně jsem užívala Minervu a při prvních potížích mi lékař předepsal Regulon. I během užívání této antikoncepce se krvácení dostavilo, proto mi byla předepsán Tri regol, Yadine, Novynette. pořadí nejspíš není správné. Poslední antikoncepci kterou jsem užívala byla Belara. I při ní však krvacení přišlo. Někdy jsem slabě krvácela i 10 dní. Lékař mi předepsal Ascorutin a poté Noretisteron. Ale ani tak to nebylo 100%, proto jsem sama před měsícem antikoncepci přestala užívat ale nepravidelné krvácení mě trápí dál. Jak dlouho trvá než se hormony srovnají a budu menstruovat pravidelně? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Ve vašem případě by potíže mohl způsobovat třeba i drobný myomek pod sliznicí děložní, jsou-li všechna vyšetření negativní bylo by vhodné doplnit hysteroskopii, k ozřejmení poměrů v dutině dělložní a pak postupovat podle výsledku. Příjemný den.

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x