Krvácení mimo cyklus

Poprvé v životě jsem začala brát antikoncepci.První tabletku jsem si vzala v první den menstruace. Měla jsem menstruaci 5 dní -jak běžně mívám. Při 10.té tabletce jsem začala opět krvácet a cítím mírný tlak v podbříšku: Krvácení není silné. Beru HA Bonadea. Je to normální? Nikdy jsem HA nebrala. Děkuju za odpověď. Pěkný den :)

Odpověď odborníka:

Může se stát, že než si tělo s antikoncepcí tzv. " sedne" , může se objevit slabé špinění i krvácení mimo cyklus. Může trvat cca 3-6 měsíců.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Pozor na škrkavky!
Články: Pozor na škrkavky!
Škrkavka dětská, latinsky...
Chronická pankreatitida aneb Jak povzbudit trávení
Články: Chronická pankreatitida aneb Jak povzbudit trávení
Trvalé poškození tkáně...
Když se rakovina rozšíří do kostí
Články: Když se rakovina rozšíří do kostí
Toto zhoubné onemocnění...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x