Krvácení mimo cyklus

Vážený pane doktore, již druhý měsíc silně krvácím mimo cyklus. Užívám horm. antikoncepci Velmari, na kterou jsem přešla ze značky Zoely, při které se také objevilo krvácení mimo cyklus. Krvácení začíná vždy v polovině platíčka. Minulý měsíc jsem kvůli tomu přerušila braní antikoncepce 16.den, poté jsem 4 dny brala placebo tablety a začala znovu novým platíčkem (tento postup je doporučený v příb.letáku v případě zapomenutí pilulky). Díky tomu krvácení přestalo, tento měsíc se ale objevilo znovu. Čím by to mohlo být způsobené? Jakmile to bude možné, navštívím svého gynekologa. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Milá Martino, pokud s antikoncepcí začínáte, tak je možné že po dobu 3-6 měsíců budete mít krvácení i mimo menstruaci. Může se i stát, že budete muset vystřídat několik druhů antikoncepce, než najdete tu, která vám bude vyhovovat. Při návštěvě gynekologa to s ním zkonzultujete. Mějte se hezky.

MUDr. Barbora Müller
MUDr. Barbora Müller

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Nemocnice Ostrov

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: