Krvácení mimo cyklus při antikoncepci

Dobrý den, od 28.7. 2015 beru kombinovanou antikoncepci Menyan (Menyan je náhražkou antikoncepce Cilest) od prvního dne krvácení. (Předtím sem žádnou antikoncepci nebrala.) Před užíváním prášků jsem měla velmi nepravidelnou menstruaci (trvala až 15 dní a objevovala se po delších i kratších intervalech než je měsíc). Při antikoncepci jsem menstruovala od 28.7. až do 4.8. Jenže poté jsem krvácela jeden den 7.8. a od 9.8. trvá krvácení až do dnes 16.8. (a stále nekončí) se středními bolesti břicha (před užíváním jsem bolesti neměla). Antikoncepce má 7 dní pauzu, takže 17.8. si mám vzít poslední prášek. Chci se zeptat čím to je, že menstruuji mimo cyklus a zda se to delším užíváním antikoncepce zlepší. Je to dost nepříjemné, navíc když budu menstruovat 2x po sobě (díky pauze v braní antikoncepce). Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Při nasazení antikoncepce se v prvních cyklech může slabé krvácení nebo zašpinění vyskytnout, pokud by se opakovalo byla by na místě úvaha o změně preparátu

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: