Krvácení mimo menstruaci

Dobrý den, mám problém s krvácením mimo periodu. 7. prosince jsem dostala menstruaci, dle antikoncepce v pause. Po pause jsem pilulky vysadila. Dnes 20. ledna jsem začala mírně krvácet, krvácení je hodně tmavé. Čím to může být způsobeno? Docela mě to vylekalo, bolesti nemám žádné, ani horečku, pohlavní styk jsem od poslední menstruace neměla. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den Dano! Velmi pravděpodobně bude příčinou vašeho krvácení hormonální nerovnováha způsobená vysazením antikoncepce. Pokud bude krvácení přetrvávat déle než 10 dní nebo pokud váš menstruační cyklus nezačne být opět pravidelný, bude třeba obrátit se na vašeho gynekologa.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x