Krvácení mimo menstruaci

Dobrý den, již skoro rok beru antikoncepci Yosefinne, kterou mi v lednu doktor změnil (brala jsem Minervu). Skoro vždy týden před menstruací mám hnědé až černé výtoky a někdy se mi objeví hnědé výtoky s krví nebo jen krev uprostřed cyklu nebo týden po menstruaci. Někdy po sexu a někdy jen tak samo. V létě jsem potřebovala vynechat menstruaci, tak jsem začala brát další pláto bez pauzy a menstruaci jsem měla celý měsíc (první týden silnou a pak slabou). U Minervy se mi to nestávalo. Sice jsem to u Yosefinne zkoušela vynechat poprvé , ale bylo to až po půl roce užívání. Doktor mi na to řekl, že se nic neděje a že mám vše v pořádku. Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Yosefinne obsahuje mnohem méně hormonů než Minerva, kterou jste užívala dříve. Z toho zřejmě vyplývá i horší kontrola cyklu - tedy Vámi popisované krvácení a špinění. V údajích , co jste zadala vidím , že je Vám méně než 20 let. Pro tak mladé ženy je většinou velmi nízkodávková antikoncepce ne úplně vhodná

MUDr. David Neubert
MUDr. David Neubert

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: NEUMED gynekologická ambulance s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: