Krvácení mimo menstruaci při ha

Dobrý den, je mi 19 let a první měsíc beru hormonální antikoncepci Bonissa, je to asi 10 den a mám krvácení, trochu slabší než při menstruaci už 2. den, také mě bolí v podbřišku (klasické menstruační křeče). Je vše v pořádku nebo se mám bát neúčinku HA nebo nějakého onemocnění ? Díky

Odpověď odborníka:

První měsíce po nasazení antikoncepce se špinění může vyskytnout i slabé bolesti v podbřišku. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Preventivní vyšetření krve Zajímalo by mě na co všechno se dělají výsledky z...
  • Nadměrná tvorba slin Potřeboval bych poradit jestli existuje něco na zastavení...
  • Concor vs. nebilet Dravim Vas, pred asi 2r som zacal brat concor 5 polku tbl...
  • Hořčík Už dva týdny mě trápí nafouknuté břicho, nadýmání, plynatost a prvních...
  • Jaterní testy Mám k Vám prosbu byla jsem na jaterních testech z důvodu stálé...
  • Otěhotnění Mam dotaz, léčím se na neplodnost, syndrom PCO, před dvěma měsíce...
 
Naposledy čtené: