Krvácení po kyretíži

Dobrý den v patek 24.7.jsem byla na kyretazi kvůli častému silnému krvaceni,byl zjištěn myom 2,5.cm.Vysledky hystologie budou za 14.dni.Po kyretazi me pustili hned domu a krvaceni u stalo. Jenže ted je neděle 27.7.krvaceni začíná čísta krev.pred výkonem jsem vysadila antikoncepci YADINE a Norethisteron. Jsem bezradna muže začínat menstruace po kyretazi.kdyz byla vysazena antikoncepce s Norethisteronem?Nebo mám jít zpet do nemocnice.

Odpověď odborníka:

Slabé krvácení po kyretáží může několik dní být vyčkejte ale když by sílilo zajděte na kontrolu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: