Krvácení po menstruaci

Dobrý den. Antikoncepci užívam už 6let.4.1.jsem dobrala platicko 7.1-11.7 jsem měla menstruaci a 12.1.jsem zase začala užívat. Ve čtvrtek 14.1 jsem si vzala prášek naposled pak jsme odjeli a antikoncepce zůstala doma.v neděli ráno jsme s přítelem měli pohlavní styk a odpoledne jsem si dobrala prášky za patek a sobotu, ale odpoledne jsem krvacela tak středně. Večer už ne. Nevíte co by to mohlo byt za příčinu zda to udělali ty vynechané dva prášky a jestli z toho nemůžu být těhotná. Moc děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

dobrý den, krvácení bylo z vynechání, to je normální. Chraňte se určitě min.7 dní. Pokud byl styk nechráněný, otěhotnět byste mohla.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: