Krvácení po operaci slepého střeva

Dobrý den, 17.5. jsem byla na operaci slepého střeva (laparoskopicky), odstranili mi slepé střevo a malou cystičku z vaječníku. Týden po operaci jsem začala špinit. Nevím, jestli je to začátek menstruace nebo jen špinavý výtok. Ale myslím, že menstruace to být nemůže, beru antikoncepci. Z čeho to může být? Děkuji Denisa

Odpověď odborníka:

Dobrý den, špinění po operaci cysty se může objevit. A může se objevit i při užívání antikoncepce. Nemám bližší informace k důkladnějšímu zhodnocení. V případě dalších obtíží, tím myslím zejména teploty či bolesti, neváhejte navštívit lékaře.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Chlamidie Chtěla bych se zeptat byla u mě v krvi oběveny pozůstatky chlamidie...
  • Panenská blána Možná to bude znít pitomě ale doposud jsem nějak nepřemýšlela...
  • Karpály na ruce Na konci května jdu na operaci s levou rukou KT. Na pravé ruce...
  • Bolest v levém boku Je mi 13 let a mám dotaz. Poslední dobou mívám nepříjemnou...
  • Křivení pusy Moje 2,5letá vnučka při mluvení křiví pusu.Trvá to již více než...
  • Samovolný únik stolice Už pár dní mě trápí únik stolice. Myslela jsem, že se...
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x