Krvácení po pohlavním styku

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, co znamená krvácení při pohlavním styku po oddálení menstruace? Dřív jsem používala hormonální antikoncepci Lindinette a po drobným problémech mi gynekoložka předepsala HA Katya. Užívám ji teprve dva měsíce bez přestávky na menstruaci, ale do doby, než jsem s přítelem měla styk a proběhlo slabší krvácení, které do druhého dne zmizelo, jsem dříve neměla žádné problémy. Zajímalo by mě, co to může být? Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Pavlo! Může se jednat o poruchu cyklu, nedostatečné dávkování hormonů, v extrémním případě nelze vyloučit ani těhotenství. Na místě je kontrola gynekologem. Krvácení po pohlavním styku (nemáte-li mentruaci) není normální.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: