Krvácení po pohlavním styku

Dobrý den, brala jsem HA Minesse a tak po půlroce její užívání jsem po každém styku krvácela, můj gynekolog mi předepsal tedy Minervu, co má prý více hormonů a stále jsem po styku krvácela, ale beru teprve první plato té Minervy, za jak dlouho se pozná, jestli mi opravdu může pomoct nebo je to v nečem jiném a budu muset opět ke svému gynekologovi?

Odpověď odborníka:

Pokud by se stav neupravil ani po druhém platíčku bylo by potřeba vyšetření,aby se zjistilo zda krvácení je z povrchu čípku nebo z dutiny děložní a podle toho zvolit další postup případně změnu antikoncepce Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: