Krvácení po pohlavním styku

Dobrý den, po pohlavním styku krvácím, objevuje se tmavé špinění až sražená krev. Často mívám také problémy se zánětem močových cest a mám citlivý močový měchýř. Na urologickém vyšetření nic nezjistili. Moč byla také v pořádku. S problémy jsem byla na gynekologickém přešetření. Dříve jsem užívala antikoncepci Minisiston a nyní mi gynekolog předepsal Cilest. Problémy ale nepřestali. Můžete mi poradit čím to je a co s tím?

Odpověď odborníka:

Je potřeba najít zdroj krvácení,zda je to krvácení z čípku,nebo z dutiny děložní, pokud bude vyšetření i ultrazvuk v pořádku,byly by na místě úvaha o změně antikoncepce za preparát s jiným složením. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x