Krvácení po styku

Dobrý den, je mi 24 let, mám 2letého syna a do prosince minulého roku jsem brala HA...V listopadu jsem byla na konizaci děl.čípku(vše bylo v pořádku), nyní po pohlavním styku krvácím, není to jen takové slabé špinění, je to krvácení tak půldenní a pak až špinění, chtěla bych se tedy zeptat, zda je to normální nebo je to tím, že nemám již HA(při braní HA jsem nikdy po pohl.styku nešpinila)...a minulá menstruace byla krátká, tak 2denní (domnívala jsem se, že když neberu HA, mohlo by jít o těhotenství, ale to se těhotenským testem neprokázalo), tak mám teď obavy, zda je vše v pořádku, když nastalo to krvácení po styku...Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

dobrý den, krvácení může být z čípku po konizaci,ale je nutné v tomto případě,aby Vás vyšetřil gynekolog.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: