Krvácení po styku

Dobrý den, mám takový problem, po pohlavním styku se svým přítelem jsem krvácela a poté jeste cely den špinila. Druhý den jsem si vzpomněla že se nám to nestalo poprvé. Beru antikoncepci s názvem Minerva, ale ted jsem dva měsíce bez pauzy z důvodu operace páteře, při které nesmí být menstruace. Chtěla bych se Vás zeptat zda to může být tím že jsem nemela pauzu a nebo čím to může být? Jaká je příčina? A zda to nebude mít nějaký následek v budoucnosti až bych chtěla otěhotnět (je mi 18 let). Děkuji za odpověd.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, slečno Kláro! Doporučuji Vám nechat se vyšetřit gynekologem. Krvácení po pohlavním styku není běžné. Na dálku Vám bohužel více nepomohu

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Rakovina prostaty: 5 mýtů uvedených na pravou míru
Články: Rakovina prostaty: 5 mýtů uvedených na pravou míru
O existenci své prostaty se...
Srdce
Články: Srdce
Starověk spatřoval v srdci...
Obřízka? Proč by ne?!
Články: Obřízka? Proč by ne?!
Je to jenom kousek...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Léčíte se s depresí? Myslete i na své kosti
Články: Léčíte se s depresí? Myslete i na své kosti
Dnešní doba přináší mnoho...
Hematologické vyšetření
Články: Hematologické vyšetření
Hematologické vyšetření je...
Gynekologický nádor – poznejte je všechny
Články: Gynekologický nádor – poznejte je všechny
Rakovina gynekologické...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: