Krvácení po styku

Dobrý den, docela často mívám po pohlavním styku krvácení. Sex bolestivý není, nepociťovala jsem žádné potíže. Před pár měsíci jsem byla na pravidelné prohlídce a vše bylo naprosto v pořádku. Již více než 5 let používám HA Lindynette. Často používám antikoncepci 3 měsíce bez pauzy na menstruaci. Předevčírem jsem dobrala antibiotika amoxyciline a včera po styku jsem opět krvacela. Dnes již celý den bez známky krve. Mohlo by to být HA? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Pokud je gynekologické vyšetření včetně cytologie v pořádku,mohlo by krvácení být způsobeno jako jednou z možností kontinuálním užíváním. Zkuste jeden cyklus užívat normálně s pauzou a zjistíte,zda se krvácení objeví, podle toho by se pak volil další postup. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: