Krvácení po vynechání jedné tablety antikoncepc

Dobrý den, včera jsem zapoměla užít pravidelnou tabletu hormonální antikoncepce Sunya. Vzpoměla jsem si na to až po více jak 12 hodinách. Během dopoledne mě lehce bolelo v podbřišku a zaznamenala jsem slabé krvácení z pochvy - jako při menstruaci. Chci se zeptat, jestli může mít krvácení souvislost s vynechanou tabletou, nebo zda jde o jiný problém. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, špinění může být zcela jistě v souvislosti s vynechanou tabletou a je to velice pravděpodobné. Důležité je ovšem také vědět, zda pravidelně podstupujete preventivní gynekologické vyšetření.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Lidé s depresemi více kouří
Články: Lidé s depresemi více kouří
Někteří odborníci se...
Když imunitní systém útočí do vlastních řad
Články: Když imunitní systém útočí do vlastních řad
Každé zdravé tělo reaguje...
Dopřejte svým nohám dostatečnou péči
Články: Dopřejte svým nohám dostatečnou péči
Myslete na své zdraví...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Jsou neočkované děti zdravější? Rozhodně ne
Články: Jsou neočkované děti zdravější? Rozhodně ne
Možná už jste slyšeli názor...
Vitiligo
Články: Vitiligo
Vitiligo je kožní...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: