Krvaceni po vysadzeni antikoncepce

Dobrý den chci se zeptat uzivala som stodette antikoncepc týzden pak mi zni bylo spatne tak sem prestala mam uz 9 den menstruaci a stale cervene spineni minuly utorok sem dostala mesntruaci a dala sme si leky kdy asi tak mi skonci to spineni a krvaceni?dekujuza odpoved

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nevím, kdy skončí krvácení, ale jestliže neskončí do 10dnů, doporučuji navštívit gynekologa

MUDr. Petr Lidák
MUDr. Petr Lidák

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Panochova nemonice Turnov

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Duomox 1000 Chtěl bych se zeptat jestli když beru antibiotika Duomox 1000, tak...
  • Chylozní sérum Byla jsem darovat krev a z transfuzní stanice mi přišel dopis...
  • Mycoplasma pneumoniae Asi tak měsíc jsem marodil, než mi zjistili mycoplasma...
  • Bílý povlak na jazyku Na sliznici v ústní dutině a i na jazyku mám bílý...
  • Krev v hlenu z krku Je mi 26let, nekuřák. Už dva měsíce mě poboliva v krku a...
  • Bulka v prsu Mám se bát, když je bulka v prsu citlivá a již dva měsíce nemizí...
 
Naposledy čtené: