Krvácení po vytrhnutí osmičky+augmentin 1g

Dobrý den, mám dotaz,je mi 22let a včera ráno jsem byl na trhání osmičky dole a i ted na druhý den mám ve slinách trošku krev, měl jsem zakousnutý kapesník atd. a jen se krvácení utlumilo ale nepřestalo úplně,zubař mě vůbec neinformoval o možném krvácení delší dobu,co s tím ?Další dotaz-můžu jíst mléčné výrobky když užívám Augmentin 1g ? Děkuji za odpověd

Odpověď odborníka:

Dobrý den, mírné krvácení po extrakci osmičky po dobu několika dní po výkonu je celkem běžné, u zdravého člověka by ale nejpozději do 3 dnů mělo zcela ustat. Mléčné výrobky jsou vhodné, protože pomohou obnovit střevní mikrobiální flóru, která užíváním antibiotik trpí. S pozdravem, Jan Stuchlík

MUDr. Jan Stuchlík
MUDr. Jan Stuchlík

Specializace: Zubní lékařství
Pracoviště: Dentální klinika Jan Stuchlík

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Globule Pane doktore. Paní gynekoložka mi předepsala Globule Natrii tetraboratis...
  • Pupínek na penisu Asi před 3 týdny jsem měl na spodní časti penisu pupínek tak...
  • Plíseň pod nehty Už delší dobu mám pod palcem u nohy plíseň. Nehet je už skoro...
  • Anti tpo Chtěla jsem se zeptat co to znamená mít vysoké anti TPO. Dnes jsem byla...
  • Plicní chlamydie Při vyšetření krve na boreliosu, mi lékař sdělil, že jsem...
  • Šedý zákal Zjistili mi šedý zákal a chci se zeptat co operace obnáší. Také by mě...
 
Naposledy čtené: